Free Hugs Campaign成骨牌連鎖效應在世界的角落蔓延開來...
發起者是一位英國年輕人Juan Mann
在旅徒歸來在英國機場看到旅人在機場上的熱情擁抱
沒人來接機的他
突然好想要一個溫暖擁抱
所以他希望世界各地的人如果像他一樣孤單
想一個擁暖的擁抱
勇敢地向人說 Free Hugs!
生活就是這麼簡單
簡單的擁抱
簡單的溫暖
Free Hugs, Simple Life!

Free Hugs Campaign
也紅了Sick Puppies的ALL THE SAME這首歌
這首歌是出自他們專輯Dress up as life

以下歌詞是出自奇摩知識
All The Same Song
樂團:Sick Puppies

歌詞:
I don`t mind where you come from
我不介意你的來處
As long as you come to me
只要你來找我
I don`t like illusions I can’t see
Them clearly
我不喜歡假象,因為會讓我看不清

I don`t care no I wouldn`t dare
我不在乎,其實是我不敢
To fix the twist in you
更正你的偏見
You`ve shown me eventually
你已經明顯告訴我
What you`ll do
你會怎麼做

I don`t mind...
我不介意
I don`t care...
我也不在乎
As long are you`re here
只要你在這裡

chourse
Go ahead tell me you`ll leave again
你可以繼續告訴,我妳要離開我
You`ll just come back running
我告訴你,你會跑著回到我身邊
Holding your scarred heart in hand
It`s all the same
我還是一樣,會把你受傷的心捧在手裡
And I`ll take you for who you are
If you take me for everything
不論你要把我當作什麼,我都會把你當作你
Do it all over again
你再做一遍
It`s all the same
我也是一樣

Hours slide and days go by
時間一天一天過去
Till you decide to come
在你決定回到我身旁前
And in between it always seems too long
時間會一直煎熬著你
All of a sudden
只要一個決定,就能停止這煎熬

And I have the skill, yeah I have the will
我確定我有能力,是的,我也希望
To breathe you in while I can
可以一直嗅著你的氣息
However long you stay
無論你要待多久的時間
Is all that I am
我都願意

I don`t mind...
我不介意
I don`t care...
我也不在乎
As long are you`re here
只要你在這裡

repeat chourse

Wrong or right
不論對與錯
Black or white
黑與白
If I close my eyes
如果閉上眼睛
It`s all the same
還不是都一樣

In my life
在生命中
The compromise
妥協對我來說
I close my eyes
如果閉上眼睛
It`s all the same
還不是都一樣

*Free Hugs Campaign : youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
*SICK PUPPIES: www.myspace.com/sickpuppies

arrow
arrow
    全站熱搜

    時尚旅人FanFan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()